4 Ocak 2006 Çarşamba

fogás

Sanırım bloğa yazdığım bazı rüya ve öykülerim gerçek yaşama karışmaya başladı. Zümmö ile konuşabilmeyi arzuluyorum.

"Zümmö"

"Yes? Ah bu komik aceleci sesi yine duymak güzel. Ancak onu göremiyorum. . .

"Zümmö, bir zamanlar bir şiir yazmıştım, nélküled ve bir iki gün sonra seninle garip bir şekilde tanışmıştım, beni ayaklarımı yumuşak yeşillere değdirebileceğim yere götürmeye diretmiştin."

"Evet ve sen bana çok sorun çıkarttın, gitmemekte direttin, sonra da yolda uyuya kaldın." Sesi yorgun geliyordu.

"Yolda derken ne demek istedin?" Şaşkınlıkla sordum. "Yolculuk yaptık mı?"

"Oldukça yol gittik, yine de geçeceğimiz bir iki dağ var. Ne olursa olsun seni götüreceğimi sana söylemiştim. Şimdi, lütfen dinlenmeme izin ver."

İnanılmaz! Bu küçük arı onunla yolculuk yaptığımı sanıyor. . "Ama ben bir cm dahi kıpırdamadım dahi, hala buradayım! Bu nasıl oluyor Zümmö?"

Yüksek sesle güldüğünü duydum, "O bir oyun, sadece Krişna'nın oyunu. Hafifçe taşınıyorsun, yavaş yavaş ve zamanı geldiğinde gerçekten olmak istediğin yere vardığını göreceksin, ve beraber olmayı dilediğin insanların yanında bulacaksın kendini."

"O o, Zümmö sen çok biliyorsun." Hayretimi saklayamadım.

"Evet, uzun zamandır hizmetteyim, görevlerimin bir başlangıcı yok." Esnediğini duydum.

"Zümmö, kendimi tamamıyla kontrolden çıkmış hissediyorum. Arzuladım ve sen beni taşıyorsun ama bu çok ama çok daha büyük bir sahnedeki küçük bir parça sanki. . . Zümmö, beni duyuyor musun?"

"Hmmm. . . pek çok abim ve ablam var."

"Ee? İç çekişini duydum. "Zümmö!" İmkansız. . . Oo, horlamaya başladı :-) görünüyor ki biraz daha yolumuz var. . . Hare Hare, ama beni nasıl da kandırdı! Hare Hare


Hare Hare. . .

gerçek şu ki, kalbim oyundan dolayı müthiş mutluluk içinde, sadece bu aklım, onun "tam görüşe" sahip gözleri yok ve Hare Hare tüm gerekli görüşü sağlayarak onu sakinleştiriyor.




I think some dreams and stories I've written on blog are climbing up into real life. I desire to talk to Zümmö.

"Zümmö"

"Yes?" oh this hurried funny voice, nice to hear again. I cant see him though. . .

"Zümmö, once I wrote a poem nélküled and just some days after I met you weirdly, you insisted you would take me to the place where I can touch my feet to soft greens."

"Yes and you brought me alot of trouble, you resisted not to go then, fell asleep on the way. " He sounded tired.

"What do you mean on the way?" I asked in surprise. "Have we traveled??"

"Quite a way, yet there are some more mountains to pass. I told you, I will take you no matter what. Now, please let me rest."

Amazing! This tiny fat bee thinks I've traveled with him. . "But I havent moved one cm away yet, I'm still here! How can this be Zümmö?"

I heard him laugh loud, "That is the trick, Krisna's trick only. You are being carried lightly, slowly slowly and when it is time, you will actually see that you have arrived to the place you desired to be, and be right next to the people you desired to be with."

"O o, Zümmö you know alot." I couldnt hide my amazement.

"Yes, I am in service for so long time, there is no begining of my duties." I heard him yawning.

"Zümmö, I feel I am completely out of control. I desired and you carry me but this seems only a tiny piece of a bigger, much bigger scene. . . Zümmö, are you hearing me?"

"Hmmm. . . I've got many many brothers and sisters"

"And so?" I heard him sigh deeply. "Zümmö!" Impossible. . . Oh he started snoring :-) so it seems we have some more way ahead. . . Hare Hare, but how he tricked me!! Hare Hare


Hare Hare. . .

truth is, my heart is greatly happy about this tricking, its just this mind, she has no eyes to "see through" and Hare Hare calms, giving all needed vision.




Hiç yorum yok: